1. ”Hvorfor lukker I Pointshoppen?”

2. ”Hvorfor kan jeg ikke få vekslet mine point til kontanter?”

3. ”Hvorfor har I ikke rabatkoder/gavekort til Just-Eat i pointshoppen?”

4. ”Jeg synes ikke nogle af jeres produkter i pointshoppen er interessante. Hvad gør jeg?”

5. ”Hvorfor får jeg ikke længere tildelt point til min Just-Eat point konto?”

6. ”Jeg er ny kunde på Just-Eat og får ikke tildelt point til min konto, men føler mig snydt over ikke at have muligheden for at bruge point på produkter i pointshoppen.”

7. ”Jeg har ikke hørt noget om, at pointshoppen lukker?!”

8. “Hvorfor har jeg ikke fået point for mine bestillinger før den 5. juni?”

9. ”Hvornår lukker pointshoppen?”

10. ”Hvorfor får jeg ikke point længere, når pointshoppen først lukker d. 3. december?”

11. ”Jeg bestilte noget i pointshoppen for noget tid siden, men har stadig ikke modtaget det. Hvad gør jeg?”

12. “Jeg har købt en kode i pointshoppen, men koden virker ikke.”

Spørgsmål og Svar:

1. – ”Hvorfor lukker I Pointshoppen?”

Svar: ”Vi lukker den, fordi vi i en periode har lagt mærke til, at Pointshoppen ikke har været særlig eftertragtet blandt vores kunder. Derfor vælger vi nu at sætte større fokus på kerneproduktet Just-Eat.dk, hvor vi løbende vil forbedre udvalget af restauranter i hele landet. Vi har ikke været i stand til at finde produkter til Pointshoppen, der har kunnet leve op til kundernes forventninger. Pointordningen har også altid været ment, som et ekstra supplement til det at handle på Just-Eat.
Tilbage til toppen

2. – ”Hvorfor kan jeg ikke få vekslet mine point til kontanter?”

Svar: ”Det er desværre ikke økonomisk muligt at veksle point til kontanter, og pointene har altid været ment, som et ekstra supplement til det at handle på Just-Eat.”

Henvisning: Handelsbetingelser angående Pointshoppen

Tilbage til toppen

3. – ”Hvorfor har I ikke rabatkoder/gavekort til Just-Eat i Pointshoppen?”

Svar: ”I forhold til vores forretningsmodel hænger det desværre ikke sammen rent økonomisk at give gavekort til Just-Eat. Vi tjener kun en lille andel af hver enkelt bestilling – resten går til restauranterne.
Pointordningen har også altid været ment som et ekstra supplement til det at handle på Just-Eat. Vi vil dog meget gerne prøve at skaffe andre produkter, som du synes kunne være interessante at købe for dine point. Du kan anbefale produkter her: www.justeat.uservoice.com.
Tilbage til toppen

4. – ”Jeg synes ikke, nogle af jeres produkter i pointshoppen er interessante. Hvad gør jeg?”
Svar: ” Vi vil meget gerne prøve at skaffe andre produkter, som du synes kunne være interessante at købe for dine point. Du kan anbefale produkter her: www.justeat.uservoice.com.
Tilbage til toppen

5. – ”Hvorfor får jeg ikke længere tildelt point til min Just-Eat point konto?”

Svar: Siden tirsdag d. 5. juni er vi stoppet med at tildele point for køb på Just-Eat til vores kunder, fordi vores Pointshop lukker per d. 3. december 2012. Årsagen er, at vi i længere tid har haft en lav efterspørgsel efter Pointshoppen fra vores kunder. Pointordningen har også altid været ment som et ekstra supplement til det at handle på Just-Eat. Med denne ændring vil vi fremover sætte endnu større fokus på kerneproduktet Just-Eat.dk, hvor vi løbende vil forbedre udvalget af restauranter i hele landet.
Tilbage til toppen

6. – ”Jeg er ny kunde på Just-Eat og får ikke tildelt point til min konto, men føler mig snydt over ikke at have muligheden for at bruge point på produkter i pointshoppen.”
Svar: ”Vi tjekker, hvornår du har bestilt mad via Just-Eat. Vi fører point over på din konto for alle bestillinger til og med den 4. juni 2012. Fra den 5. juni 2012 stoppede vi med at dele point ud.”
Tilbage til toppen

7. – ”Jeg har ikke hørt noget om, at pointshoppen lukker?!”

Svar: Vi er kede af, at du ikke har set vores information omkring ændringer af pointordningen. Vi har gjort vores bedste for at informere alle pointshopbrugere – blandt andet en besked direkte til alle dem, der har brugt point i Pointshoppen inden for de seneste 12 måneder. Derudover har vi informeret om det til modtagerne af vores nyhedsbrev, på vores facebook-side, i Jyllands Posten d. 7. juni og i Pointshoppen på Just-Eat.dk.
Tilbage til toppen

8. – ”Hvorfor har jeg ikke fået point for mine bestillinger før den 5. juni?”
Svar: ”Det er en fejl, og det beklager vi, men vi overfører point til dig inden for 24 timer.”
Tilbage til toppen

9. – ”Hvornår lukker pointshoppen?”
Svar: Pointshoppen lukker mandag d. 3. december. Herefter vil du ikke længere kunne bruge dine opsparede point på produkter i pointshoppen.
Med denne ændring vil vi fremover sætte endnu større fokus på kerneproduktet Just-Eat.dk, hvor vi løbende vil forbedre udvalget af restauranter i hele landet.
Tilbage til toppen

10. – ”Hvorfor får jeg ikke point længere, når pointshoppen først lukker d. 3. december?”
Svar: Det skyldes, at vi vil give jer en mulighed for at bruge alle jeres point, inden pointshoppen lukker. I mellemtiden vil vi sætte endnu større fokus på kerneproduktet Just-Eat.dk, hvor vi løbende vil forbedre udvalget af restauranter i hele landet.
Tilbage til toppen

11. – “Jeg bestilte noget i pointshoppen for noget tid siden, men har stadig ikke modtaget det. Hvad gør jeg?”
Svar: Vi beklager, men der må være sket en fejl. Vi vil sørge for at du enten får dine point tilbage eller sende produktet til dig igen. Kontakt os på just-eat@just-eat.dk.
Tilbage til toppen

12. – “Jeg har købt en kode i pointshoppen, men koden virker ikke.
Svar: Først og fremmest beklager vi, at der er sket en fejl. Den kode, vi har sendt, er lavet af en ekstern virksomhed, som tilbyder produktet. Det er derfor dem, du skal tage kontakt til. Kan de ikke hjælpe dig, kan du få dine point tilbage ved at kontakte os igen.
Tilbage til toppen

Henvisning: Handelsbetingelser angående Pointshoppen
Tilbage til toppen