JUST EAT anvender cookies til at forbedre din brugeroplevelse og til at gøre det muligt for dig at bestille mad. Hvis du fortsætter brugen af hjemmesiden, antager vi, at du er indforstået med og accepterer at modtage cookies fra JUST EAT hjemmesiden. Hvis du ønsker det, kan du ændre dine cookie-indstillinger i din browser på ethvert tidspunkt. Læs vores cookiebetingelser for mere information her.

Hjælp: Spørgsmål og svar på ofte stillede spørgsmål







1. Er min ordre gået igennem?


Hvis din ordre er blevet accepteret af restauranten, får du en bekræftelse på mail fra os. Hvis JUST EAT står for leveringen af din ordre, (gælder for nogle restauranter i Århus og København) kan der gå længere tid før e-mailen kommer frem. Husk altid at tjekke dit spam filer.

2. Hvor er min bestilling?


Vores restauranter gør alt, hvad de kan for at levere maden hurtigst muligt. I weekenden kan det nogle gange tage lidt længere end normalt, da restauranten har meget travlt. Du er altid velkommen til at kontakte os, såfremt vi skal rykke for din bestilling. Du kan også kontakte restauranten direkte. Deres nummer står i ordrebekræftelsen.

3. Jeg har foretaget en bestilling, men jeg vil ændre den?


Så skal du kontakte os os via chat eller på telefon 7020 8684 for at få ordren annulleret og så bagefter gå online igen og bestille på ny. Du kan forsøge at ringe til restauranten (deres nummer finder du i din ordrebekræftelse) for at aftale ændringen.

4. Jeg har bestilt mad til afhentning, men jeg vil gerne have den leveret? Hvad gør jeg?


Du kan enten vælge at kontakte restauranten (deres nummer finder du i din ordrebekræftelse) eller vores kundeservice på chat eller telefonen 7020 8684, for at høre om det er muligt at få den leveret.

5. Hvilke betalingsmuligheder har jeg?


Vi tager imod Dankort, VISA, VISA Electron og Mastercard. Det er også muligt at vælge at betale kontant hos de fleste restauranter. Hvis det er muligt vil det fremgå under ”betalingsmuligheder” når du bestiller.

6. Jeg har fået et gavekort til JUST EAT, hvordan bruger jeg det?


Fantastisk! Det er utrolig let at benytte et gavekort. Bare log ind på JUST EAT og vælg ”Min konto” i toppen af siden. Herefter vælges ”Min JUST EAT konto”, hvor du har mulighed for at tilføje gavekortet. Gavekortet vil herefter fremgå under dine betalingsmuligheder.

7. Jeg skal have annulleret min ordre, hvad gør jeg?


Annullering? Det vil vi gerne forsøge at hjælpe dig hos JUST EATs kundeservice enten via chat eller telefon. Vi vil tage kontakt til restauranten og tjekke om tilberedningen er begyndt. Hvis ikke, kan vi annullere ordren.

8. Jeg modtog ikke min bestilling, kan jeg få mine penge tilbage?


Kommer du ud for denne ærgerlige situation, anbefaler vi, at du sender ordrenummeret i en mail til just-eat@just-eat.dk , så ringer vi til restauranten og bekræfter dette, så du kan få dine penge retur.

9. Hvis jeg er allergisk overfor?


JUST EAT forsøger efter bedste evne at kopiere indholdsbeskrivelse, allergiinformation, ingrediensoversigt og øvrige relevante informationer om indholdet i alle de retter, der indgår i menuerne, som vores partnerrestauranter leverer.
Det er dog den restaurant, der tilbereder den enkelte ret og tilføjer ingredienserne, som er ansvarlig for at levere denne kostinformation og sørge for at beskrivelsen er korrekt. Brug venligst kommentarboksen til at udspecificere eventuelle allergiformer eller øvrige kostmæssige krav.
Hvis du har den mindste tvivl om, hvorvidt en ret indeholder allergifremkaldende ingredienser, eller hvis du har spørgsmål til indhold eller øvrige kostinformationer i en specifik ret, så bør du kontakte restauranten direkte, inden du bestiller på JUST EAT. Vi hjælper gerne med at finde kontaktoplysningerne til restauranten via vores chat.


10. Jeg har modtaget min ordre, men der er noget galt?


Mangler der noget i din bestilling, eller er du utilfreds med din bestilling? Du er altid velkommen til at kontakte JUST EAT via chat eller telefon 7020 8684. På den måde kan vi finde den bedst mulige løsning til dig. Du kan også ringe direkte til restauranten (deres nummer finder du i din ordrebekræftigelse).

11. Hvor kan jeg finde restaurantens telefonnummer FØR jeg bestiller?

Vi er et internetfirma og vi lever af bestillinger, der bliver foretaget via vores website, derfor har vi desværre ikke mulighed for at udlevere restaurantens telefonnummer, før du har foretaget en bestilling. Til gengæld sender vi dig en ordrebekræftelses e-mail, så snart du har bestilt, hvori du også kan finde restaurantens telefonnummer.


12. Kan jeg bestille via telefon hos Jer?


Den nemmeste måde at bestille mad via JUST EAT, er at bestille direkte via vores website eller app og vi tager derfor ikke imod bestillinger over telefon. Der er ikke noget at være bange for, da vi benytter os af den nyeste teknologi til at kryptere dine informationer og holde brugen af vores website fuldstændig sikker. Desuden har vi bevidst valgt, at vi ikke gemmer dine kreditkortoplysninger, så på den måde er der ingen, der kan få adgang til disse oplysninger. Ydermere har vi en procedure i vores kundeservice, der sikrer, at ingen ordrer forsvinder i mellem modtagelsen via internettet og udsendelsen til restauranten. På baggrund af alle disse ting, samt mange andre sikkerhedsprocedurer kan du trygt bestille via JUST EAT. Vi skal nok sørge for at dine internetordrer kommer sikkert ud til restauranten


Brug for hjælp?

Hverdage: 9:00 - 23:00
Weekend: 11:00 - 23:00