JUST EAT anvender cookies til at forbedre din brugeroplevelse og til at gøre det muligt for dig at bestille mad. Hvis du fortsætter brugen af hjemmesiden, antager vi, at du er indforstået med og accepterer at modtage cookies fra JUST EAT hjemmesiden. Hvis du ønsker det, kan du ændre dine cookie-indstillinger i din browser på ethvert tidspunkt. Læs vores cookiebetingelser for mere information her.

Hjælp: Spørgsmål og svar på ofte stillede spørgsmål


    Bestillinger:

  1. Hvordan laver jeg en bestilling?
  2. Er min ordre gået igennem?
  3. Hvor er min bestilling?
  4. Jeg har foretaget en bestilling, men jeg vil ændre den?
  5. Jeg har bestilt mad til afhentning, men jeg vil gerne have den leveret? Hvad gør jeg?
  6. Jeg har fået et gavekort til JUST EAT, hvordan bruger jeg det?
  7. Hvordan benytter jeg en rabatkode?
  8. Jeg skal have annulleret min ordre, hvad gør jeg?
  9. Hvor kan jeg finde restaurantens telefonnummer FØR jeg bestiller?
  10. Kan jeg bestille via telefon hos Jer?
  11. Kundeservice er lukket, hvad gør jeg?

  12. Betalingsspørgsmål:

  13. Hvilke betalingsmuligheder har jeg?
  14. Jeg modtog ikke min bestilling, kan jeg få mine penge tilbage?
  15. Jeg har modtaget min ordre, men der er noget galt?
  16. Jeg mangler en kvittering. Hvordan får jeg denne?

  17. Andre spørgsmål:

  18. Hvis jeg er allergisk overfor..?
  19. Hvordan afmelder jeg nyhedsbrevet?
  20. Jeg har fået ny adresse, hvordan opdaterer jeg dette?
  21. Hvordan laver jeg en bedømmelse?
  22. Jeg har lavet en bedømmelse, men teksten fremgår ikke på hjemmesiden
  23. Hvordan sletter jeg min bedømmelse?
  24. Er hjemmesiden sikker?

  25. Har du stadig problemer?


    Start chat








Bestillinger:


1. Hvordan laver jeg en bestilling?


Det er super let. Indtast dit postnummer på forsiden. Vælg den restaurant du vil bestille hos. Find noget lækkert mad fra menuen. Du vil herefter modtage en ordrebekræftelse på mail.


2. Er min ordre gået igennem?


Hvis din ordre er blevet accepteret af restauranten, får du en bekræftelse på mail fra os. Husk altid at tjekke dit spam filer.


3. Hvor er min bestilling?


Vores restauranter gør alt, hvad de kan for at levere maden hurtigst muligt. I weekenden kan det nogle gange tage lidt længere end normalt, da restauranten har meget travlt. Du er altid velkommen til at kontakte os, såfremt vi skal rykke for din bestilling. Du kan også kontakte restauranten direkte. Deres nummer står i ordrebekræftelsen.


4. Jeg har foretaget en bestilling, men jeg vil ændre den?


Så skal du kontakte os os via chat eller på telefon 7020 8684 for at få ordren annulleret og så bagefter gå online igen og bestille på ny. Du kan forsøge at ringe til restauranten (deres nummer finder du i din ordrebekræftelse) for at aftale ændringen.


5. Jeg har bestilt mad til afhentning, men jeg vil gerne have den leveret? Hvad gør jeg?


Du kan enten vælge at kontakte restauranten (deres nummer finder du i din ordrebekræftelse) eller vores kundeservice på chat eller telefonen 7020 8684, for at høre om det er muligt at få den leveret.


6. Jeg har fået et gavekort til JUST EAT, hvordan bruger jeg det?


Fantastisk! Det er utrolig let at benytte et gavekort. Bare log ind på JUST EAT og vælg ”Min konto” i toppen af siden. Herefter vælges ”Min JUST EAT konto”, hvor du har mulighed for at tilføje gavekortet. Gavekortet vil herefter fremgå under dine betalingsmuligheder.


7. Hvordan benytter jeg en rabatkode?


Denne indtastes når du er på betalingssiden. Når du har valgt hvilket kort du vil betale med, kan du lige nedenunder klikke på linket “Har du en rabatkode?”. Derefter kommer der et felt hvori koden kan indtastes. Der kan kun bruges én rabatkode pr. ordre og koden kan ikke benyttes hos restauranter som allerede giver rabat.


8. Jeg skal have annulleret min ordre, hvad gør jeg?


Annullering? Det vil vi gerne forsøge at hjælpe dig hos JUST EATs kundeservice enten via chat eller telefon. Vi vil tage kontakt til restauranten og tjekke om tilberedningen er begyndt. Hvis ikke, kan vi annullere ordren.


9. Hvor kan jeg finde restaurantens telefonnummer FØR jeg bestiller?


Vi er et internetfirma og vi lever af bestillinger, der bliver foretaget via vores website, derfor har vi desværre ikke mulighed for at udlevere restaurantens telefonnummer, før du har foretaget en bestilling. Til gengæld sender vi dig en ordrebekræftelses e-mail, så snart du har bestilt, hvori du også kan finde restaurantens telefonnummer.


10. Kan jeg bestille via telefon hos Jer?


Den nemmeste måde at bestille mad via JUST EAT, er at bestille direkte via vores website eller app og vi tager derfor ikke imod bestillinger over telefon. Der er ikke noget at være bange for, da vi benytter os af den nyeste teknologi til at kryptere dine informationer og holde brugen af vores website fuldstændig sikker. Ydermere har vi en procedure i vores kundeservice, der sikrer, at ingen ordrer forsvinder i mellem modtagelsen via internettet og udsendelsen til restauranten. På baggrund af alle disse ting, samt mange andre sikkerhedsprocedurer kan du trygt bestille via JUST EAT. Vi skal nok sørge for at dine internetordrer kommer sikkert ud til restauranten


11. Kundeservice er lukket, hvad gør jeg?


Selvom vi ikke sidder klar ved telefonerne, skal din ordre nok gå fint igennem alligevel. Skulle du have udfordringer, er du selvfølgelig velkommen til at sende os en email eller tage direkte kontakt til den restaurant du har bestilt hos. (ordrebekræftelse og måske indlede med at restauranten har åben. Tilføje mailadresse og svartid)



Betalingsspørgsmål:


12. Hvilke betalingsmuligheder har jeg?


Vi tager imod Dankort, VISA, VISA Electron og Mastercard. Det er også muligt at vælge at betale kontant hos de fleste restauranter. Hvis det er muligt vil det fremgå under ”betalingsmuligheder” når du bestiller.


13. Jeg modtog ikke min bestilling, kan jeg få mine penge tilbage?


Kommer du ud for denne ærgerlige situation, anbefaler vi, at du sender ordrenummeret i en mail til just-eat@just-eat.dk, så koordinerer vi med restauranten, så du kan få dine penge retur.


14. Jeg har modtaget min ordre, men der er noget galt?


Mangler der noget i din bestilling, eller er du utilfreds med din bestilling? Du er altid velkommen til at kontakte JUST EAT via chat eller telefon 7020 8684. På den måde kan vi finde den bedst mulige løsning til dig. Du kan også ringe direkte til restauranten (deres nummer finder du i din ordrebekræftigelse).


15. Jeg mangler en kvittering. Hvordan får jeg denne?


Når du laver en bestilling hos JUST EAT modtager du en ordrebekræftelse på e-mail. Derudover kan du også finde bekræftelsen under din ordrehistorik, når du er logget ind på hjemmesiden. Selve bestillingen er lavet hos restauranten og de vil derfor kunne være behjælpelige med en kvittering.



Andre spørgsmål:


16. Hvis jeg er allergisk overfor?


JUST EAT forsøger efter bedste evne at kopiere indholdsbeskrivelse, allergiinformation, ingrediensoversigten og øvrige relevante informationer om indholdet i alle de retter. Det er dog den restaurant, der tilbereder den enkelte ret og tilføjer ingredienserne, som er ansvarlig for at levere denne kostinformation og sørge for at beskrivelsen er korrekt. Brug venligst kommentarboksen til at udspecificere eventuelle allergiformer eller øvrige kostmæssige krav.Hvis du har den mindste tvivl om, hvorvidt en ret indeholder allergifremkaldende ingredienser, eller hvis du har spørgsmål til indhold eller øvrige kost-informationer i en ret, så skal du kontakte restauranten direkte, inden du bestiller på JUST EAT. Vi hjælper gerne med at finde kontaktoplysningerne til restauranten via vores chat.


17. Hvordan afmelder jeg nyhedsbrevet?


Skulle du komme i den situation, at nyhedsbrevet ikke længere har interesse, kan dette afmeldes via din profil på hjemmesiden. Du skal blot fjerne fluebenet i “Ny kunde? Få rabatter og konkurrencer på din mail. Ja tak!”


18. Jeg har fået ny adresse, hvordan opdaterer jeg dette?


Du kan altid opdatere dine personlige informationer inde på din profil på hjemmesiden. Det gør du ved at klikke ind under “Min konto”. Her kan du ændre adresse såvel som telefonnummer.


19. Hvordan laver jeg en bedømmelse?


Når du er logget ind på hjemmesiden, kan du på forsiden, til venstre, se dine tre seneste bestillinger. Ved hver af dem kan du klikke “Bedøm dette måltid”. Hvis bestillingen du vil bedømme ikke står på listen, kan du oppe i toppen klikke på “Min konto” og derefter klikke “Bestillinger”. Der kan du igen klikke “Bedøm” ved den bestilling du vil bedømme.


20. Jeg har lavet en bedømmelse, men teksten fremgår ikke på hjemmesiden?


Vi læser alle bedømmelser igennem inden de vises på hjemmesiden. Dette gøres for at sikre, at bedømmelsen er skrevet i et sobert sprog. Du er selvfølgelig velkommen til at skrive positive såvel som negative ting. Så hvis teksten ikke er på endnu, skal den nok være der inden længe.


21. Hvordan sletter jeg min bedømmelse?


Hvis du af den ene eller den anden årsag skulle have fortrudt en bedømmelse, kan du altid sende os en mail på just-eat@just-eat.dk fra den mail der er tilknyttet din bruger. Så sørger vi for at den bliver slette på hjemmesiden.


22. Er hjemmesiden sikker?


Vi beskytter dine personoplysninger i overensstemmelse med kravene fra Persondataloven. Derudover bliver dine oplysninger behandlet efter vores vilkår og betingelser som kan læses her