Kvalitet

Hvem er ansvarlig for fødevarekvaliteten?

JUST EAT er kun et mellemprodukt og fungerer som kanal til at sende din bestilling til restauranten. JUST EAT's eneste ansvar er at sende din bestilling til den valgte restaurant. Dette betyder, at vi ikke har nogen indflydelse på kvaliteten af maden eller leveringstjenesten.

Hvis du ikke er tilfreds med din bestilling, skal du kontakte restauranten på telefonnummeret i bekræftelses-e-mailen. Du kan også kontakte vores kundeservice. Vi sender din klage til restauranten og beder dem om at kontakte dig hurtigst muligt.

Hvordan laver jeg en anmeldelse af min bestilling?

For at vurdere kvaliteten af maden og den leveringsservice, der leveres af restauranterne på vores websted, bruger vi et feedback-system. De registrerede bedømmelser vises på vores webside, som stjerner under hver restaurantlogo.

Et par timer efter din bestilling modtager du en e-mail fra JUST EAT. Ved at klikke på det link, der er angivet i e-mailen, kan du bedømme både leveringskvaliteten og kvaliteten af din mad. Din mening er meget vigtig for os, da den hjælper andre kunder med at træffe deres valg, mens de besøger vores webside.

Vi beder dig respektere vores adfærdskodeks. Vi tager dette meget alvorligt og fjerner anmeldelser, der ikke overholder vores adfærdskodeks. Generelt accepterer vi enhver form for feedback, så længe den er sandfærdig og ikke indeholder fornærmelser, utilbørligt sprog eller andet ulovligt indhold. Dette inkluderer trusler, ærekrænkelse og også sexistiske, ekstremistiske og racistiske kommentarer. Anmeldelser skal være fri for reklame og upassende links. Du kan kun bedømme restauranterne og den bestilte mad.

Hvis du vil bedømme JUST EAT, henviser vi dig gerne til Trustpilot.

Restauranten modtog ikke min bestilling

Du har bestilt en bestilling på JUST EAT, men den valgte restaurant siger, at de ikke har modtaget bestillingen. I dette tilfælde skal du kontakte vores kundeservice. Vi kontrollerer straks, om bestillingen er blevet bekræftet af restauranten (via fax/e-mail/T-Connect eller telefonisk af kundeservice i vores callcenter). Husk, at transmissionen af en bestilling kan tage op til 15 minutter afhængigt af restaurantens forbindelse og reaktivitet.