Food Tracker®

Hvad er Food Tracker®?

Med Food Tracker® ved du, hvor dit måltid er hele tiden! Nu skal du ikke længere undre dig over hvornår dit måltid ankommer, og om du har tid til at afslutte arbejdsopgaven eller det allersidste spil, før buddet er ved din dør.

Sådan fungerer det: Partnerrestauranten, som deler deres data med os, kan give os information om, hvornår de modtager din bestilling, hvornår de begynder at forberede den, og hvornår de sender den afsted til levering. Når vi får informationen fra restauranten, deler Food Tracker® denne information med dig.

Det gælder også for budene. Når et bud deler deres data angående deres lokation med os, viser Food Tracker® den i realtid på kortet. Du ved derfor næsten præcist, hvornår dit måltid ankommer, og hvornår du kan dække bord!

Hvor finder jeg Food Tracker®?

Når du har gennemført din bestilling, vises vores Food Tracker®. På denne side viser vi dig statusopdateringer angående din bestilling, som vi har modtaget fra restauranten, og et lille nedtællingsur viser dig, hvor langt tid der er, til dit måltid ankommer. Du kan også se Food Tracker®-siden ved at klikke på "track din bestilling online-knappen" i bestillingsbekræftelses-e-mailen.

Hvis du bestilte via websiden, modtager du en sms-besked på din telefon med bestillingsbekræftelsen og den formodede ankomsttid. Når du bestiller via vores app, modtager du automatisk pushmeddelelser med statusopdateringer på din smartphone. Men du skal have slået pushmeddelelsesmuligheden til.

Min bestilling ankom ikke til tiden. Hvordan kan det lade sig gøre?

Da leveringstiden er et skøn, kan det nogen gange være lidt anderledes. Tog det for lang tid om at ankomme? Så kontakt vores kundeserviceafdeling via [email protected] De vil se på det så hurtigt som muligt.

Hvorfor kan jeg ikke se noget, der bevæger sig på kortet?

Hvis vi modtager informationen om lokationen af buddet, deler vi den med dig i Food Tracker®. Men hvis du ikke kan se noget bevæge sig på kortet, betyder det, at vi ikke har modtaget lokationsdata fra buddet, som vi kan dele med dig.

Jeg har ikke modtaget nogen beskeder med statusopdateringer af min bestilling.

Fik du en e-mail med en bestillingsbekræftelse? Hvis ja, så kontroller om du udfyldte den med det rigtige telefonnummer.

Vær opmærksom på, at kunder, som bestiller via websiden, modtager en sms-besked, der bekræfter bestillingen, og angiver en forventet ankomsttid. Bestilte du via vores app? Hvis ja, så se om du har aktiveret modtagelse af pushmeddelelser fra vores tjeneste på din telefon.
Hvis intet af det, vi har foreslået, hjælper, så kontakt vores kundeserviceafdeling via chat eller [email protected] Så vil de undersøge det nærmere.

Vi håber, vi har besvaret dine spørgsmål om Food Tracker®. Men hvis du har andre kommentarer eller spørgsmål, som ikke er blevet besvaret, så kontakt vores kundeservice. De vil med glæde hjælpe dig!