Hvad er nyt hos Just Eat?

Hvorfor har Just Eats hjemmeside ændret dig?

Vi har tilpasset vores brand på tværs af alle markeder med en nye identitet for vores nye globale enhed: Just Eat Takeaway.com. Dette skyldes den nylige sammenlægning af Just Eat og Takeaway.com tidligere på året.

Takket være et nyt design og vigtige investeringer i vores brandsynlighed kan Just Eat identificeres endnu mere i vores byer og Italien og generere flere ordrer til vores 155.000 restaurantpartnere globalt. På denne måde skiller vi os endnu mere ud blandt vores konkurrenter.

Hvordan kan jeg finde Just Eats hjemmside og app?

Vores eksisterende og fremtidige kunder kan finde os på JUST EAT eller downloade vores app i Apple Store (IOS) eller Google Play (Android).

Hvad er fordelene for mig som Just Eat kunde?

Kunder har nu adgang til at opdage restauranter i form af et interaktivt kort.
Visningen af ​​restauranter er yderligere optimeret til at tilbyde det bedste valg tættest på kunden. Den position, restauranten vises på, på platformen, er underlagt en bredere vifte af faktorer (såsom afstand, kvalitet, popularitet, nye restauranter, sponsorerede resultater og midlertidige faktorer såsom vejr eller antal kunder).

Nye filtre er tilgængelige: inklusive minimumsordrebeløb, leveringsomkostninger, anmeldelser eller aktuelle tilbud. Der er også nye sorteringsmuligheder: anmeldelser, afstand, popularitet, leveringsgebyrer, leveringstid, pris eller minimumsordre.

Kunder vil også være i stand til at føje restauranter til en liste over favoritter, så de hurtigere kan finde dem.

Betalingsmetoder er udvidet til at omfatte Apple Pay, Google Pay (via vores Just Eat-appen) og American Express, ud over andre betalingsmetoder, der tilbydes af restauranterne (kreditkort derhjemme, kontant)

Kunder vil også drage fordel af det nye stempelkortprogram, så de kan få rabat på deltagende restauranter. De vil også være i stand til at samle point og få adgang til vores partnertilbud og vouchers.

Hvor mange restauranter er på Just Eat platformen?

Forbrugere kan bestille fra mere end 2600 restauranter på Just Eat.

Hvorfor har Just Eat en ny visuel indetitet.

Da Just Eat Damark nu er en del af den globale gruppe Just Eat Takeaway.com, det var vigtigt for os at justere vores farver, vores identitet og vores logo, så mærket let kan identificeres af alle vores kunder og partnere rundt om i verden.
Dette er ud over nye funktioner, der tilbyder den bedste kundeoplevelse på vores hjemmeside og app.

Hvorfor er Takeaway.com nævnt på Just Eat hjemmesiden og apps?

Just Eat Danmark er nu en del af Just Eat Takeaway.com Group, derfor nævnes det. Men, i Danmark vil de fortsat have navnet Just Eat. Så hvis du leder efter mad, ved du hvor du skal lede: Just Eat.

Hvilke funktioner, kommer med det nye design.

Vi ønskede at give os selv et attraktivt nyt udseende med nye farver og design. Vi har også optimeret navigationen, hvilket gør din oplevelse på Just Eat-appen og webstedet endnu mere praktisk. Det er lettere for dig at finde den restaurant, du ønsker, og ændre din yndlingsret. Fra nu af er det også muligt at betale med Apple Pay, Google Pay eller selv Bitcoin via vores Just Eat-app.

Hvordan kan jeg logge ind på mine Just Eat kontoer?

Dine kontooplysninger er uændrede. Du kan fortsætte med at bestille fra dine favoritrestauranter med dine nuværende login-oplysninger.

Vil ordre processen ændre sig?

Nej, bestillingsprocessen forbliver den samme, uanset om du afgiver en ordre via vores side eller vores app.
Indtast blot din leveringsadresse, og vælg fra en lang række restauranter for at bestille dine yndlingsretter.
Vælg herefter din foretrukne betalingsmetode og bekræft din ordre.

Da vi kombinerede Just Eat og Takeaway.com

Da vi kombinerede Just Eat- og Takeaway.com-systemerne, kunne vi desværre ikke overføre din ordrehistorik.

Dine gemte adresser kunne heller ikke overføres.

Dine gemte betalingskort er stadig gemt og tilgængelige på din konto.

Er Just Eat kunder stadig istand til at bruge Click&Collect

Ja, Click & Collect er stadig tilgængeligt. Du kan vælge "afhentning" som et filter eller på restaurantens menuside.

Hvordan kan jeg søge for restauranter?

Vi har ændret måden, vi viser restauranterne på. Fra nu af finder du:

  • madtype over listen af restauranter. Brug pilen på højre side til at gennemse listen.
  • søgefelt til restaurantnavne under madtypen.
  • sorteringskriterier (relevans, anmeldelser, afstand osv.).
  • endelig er der filtre til venstre for restaurantlisten (levering/afhentning, minimumsordre, leveringsgebyrer osv.).

Kan jeg gemme flere forskellige adresser?

Ja, du kan gemme flere leveringsadresser på deres konto, både i appen eller på hjemmesiden.

Hvordan vil jeg bliver opdateret omkring mine bestillinger?

Du modtager en ordrebekræftelse via e-mail. Hvis du bruger vores app modtager du push-beskeder, hvis det tillades.

Hvordan kan jeg holde øje med mine bestillinger?

Når du bekræfter din ordre, modtager du en bekræftelsesmail* med leveringstidspunkt. Du kan også spore ordre via appen og hjemmesiden.

*Husk at kigge i spam-mappen, hvis du ikke modtager e-mailen i din indbakke."

Hvordan gør jeg opmærksom på en allergi, eller laver en special anmodning til restauranten?

På alle restauranternes menuer finder du et "i"-ikon ved siden af hvert produkt. Du kan klikke på dette ikon for at få adgang til oplysninger relateret til menupunktet, herunder hvis det indeholder allergener. Er du i tvivl om noget, så kontakt kundeservice [her], og de kan kontakte restauranten på dine vegne for at kontrollere ingredienserne i en bestemt ret, inden du afgiver din ordre. Hvis du ikke er i stand til at kontakte kundeservice eller ikke kan modtage de oplysninger, du har brug for, anbefaler vi, at du ikke afgiver en ordre (eller annullerer ordren, hvis du allerede har afgivet den).

Hvorfor har jeg ikke længere en ordre historik på min konto?

Da vi kombinerede Takeaway.com og Just Eat-systemerne, kunne vi ikke overføre kundernes ordrehistorik fra før den 7. april.

Er det stadig muligt, som kunde hos Just Eat, at vælge kontaktløs levering?

Vi oprettede kun "kontaktløs" levering til onlinebetalinger.

Sådan fungerer det:

rug feltet "Adressetillæg" på kontaktsiden, inden du bekræfter din ordre, og angiv, hvor buddet skal aflevere ordren.
Når du modtager ordren, vil buddet underrette dig om hans/hendes ankomst og lægge ordren på det angivne sted. Hvis det er nødvendigt, ringer han/hun på klokken eller banker på din dør for at fortælle dig, at ordren er der og forlader den derefter.
Du kan derefter hente den ved døren.
Kontaktløs levering er ikke mulig med kontante betalinger eller restaurantvouchers.

Jeg er vant til at bestille hos Just Eat. Hvorfor kan jeg ikke se de forskellige restaurant tilbus og rabatter i søgeresultaterne?

Du kan altid få adgang til restaurantkampagner ved at vælge filteret "Rabatter" på restaurantlisten. For at se restauranttilbuddet skal du gå til deres menuside, klikke på informationsikonet (repræsenteret af et "i"), fanen tilbud.

One-click betalingsmetoder

Just Eat-kunder kan nu bruge betalingsmetoder med et klik Google Pay og Apple Pay (via vores Just Eat-app).

Hvilke Betalingsmetoder er tilgængelige når jeg bestiller via Just Eat?

Når du bestiller hos Just Eat, kan du vælge mellem flere betalingsmetoder.
Man kan:

  • betale kontant eller via andre metoder, der tilbydes af restauranten
  • eller betale online med kreditkort (Visa, MasterCard) Apple Pay, Google Pay eller Dankort

Jeg har tidligere bestilt hos Just Eat. Hvorfor skal jeg indtaste mine betalingsinformationer (som kreditkort information) når jeg laver en ny bestilling?

Gemte betalingskortoplysninger er overført til den nye platform. Betalinger og betalingskortoplysninger håndteres fortsat af en tredjepartsudbyder af betalingstjenester.

Hvordan fungerer drikkepenge?

Det er nyt på Just Eat ! Du kan nu give dit bud drikkepenge på https://www.just-eat.dk/ eller ved hjælp af Just Eat-appen. Se mere om det under Hjælp.

Kan jeg stadig benytte mine Just Eat Kuponer?

Ja, kunder kan stadig bruge deres Just Eat-vouchers på Just Eat-appen eller hjemmesiden. I nogle tilfælde kan kunder modtage en ny voucherkode via e-mail.

Kan jeg stadig bruge mine Just Eat betalingskoder?

Ja, du kan stadig bruge dine Just Eat-betalingskoder på Just Eat-appen eller hjemmesiden. I nogle tilfælde har du muligvis modtaget en ny voucherkode via e-mail for at erstatte betalingskoden.

Hvordan ved jeg hvilke restauranter der tilbyder StampCard?

Hvis en restaurant tilbyder stempelkort, vil dette fremgå på menusiden (under restaurantens navn).
Du kan også finde din stempelkortsoversigt på din kundekonto.

Hvad vil der ske med min kontos kredit.

Det er ikke længere muligt at tilføje betalingskoder på din konto som kredit. Du modtager en voucher i samme værdi som den kredit, du havde akkumuleret på din konto. Dette er en kreditvoucher, og den er gyldig i 3 år.

Er mit tilgodebevis stadig gælende?

Ja, du kan stadig bruge dit gavekort. I det sidste ordretrin kan du tilføje din gavekortkode.

Hvordan kan jeg kontakte Just Eat's kundeservice team?

Kunder kan kontakte kundeservice via chat, e-mail og telefon eller via kontaktformularen på vores hjælpeside. Vores e-mailadresse er [email protected]

Vil Just Eat sociale medie kontoer forblive det samme?

Ja, alle Just Eat-konti på sociale medier forbliver de samme.

Hvad med beskyttelsen af kunders data?

Databeskyttelse er en vigtig og central sag for os som vi tager meget alvorligt. Som mellemmand mellem forbrugere og restauranter behandles dine data i overensstemmelse med de gældende databeskyttelsesbestemmelser og sælges ikke til tredjepart. Du kan finde mere information om vores databeskyttelsespolitik her.

Hvad er fordelene for mig, som kunde hos Just Eat

Fra nu af har vores forbrugere adgang til et bredere udvalg af restauranter end nogensinde før, som de kan se på et interaktivt kort. Placeringen af ​​en restaurant på platformen er blevet forbedret for at vise de bedste muligheder tættest på kunden.

Derudover drager forbrugerne også fordel af forskellige ekstraudstyr som stempelkortprogrammet, rabatter og vouchers. Forbrugere kan vælge mellem forskellige online betalingsmetoder: kreditkort (Visa, MasterCard), Dankort, Apple Pay, Google Pay (Apple Pay og Google Pay er kun tilgængelige i vores Just Eat-app) eller betale kontant ved døren.

Hvor meget koster levering på Just Eat?

Før den 7. april betaler du som Just Eat-kunde et ekspeditionsgebyr og afhængigt af restauranten et leveringsgebyr.
Nu, fra den 7. april 2021, har Just Eat afskaffet ekspeditionsgebyret. I nogle tilfælde skal du muligvis betale transaktionsomkostninger afhængigt af betalingsmetoden. Derudover opkræver et stort flertal af Just Eats partnerrestauranter ikke leveringsgebyrer.
Så bestilling med Just Eat er nu både billigere og enklere.