Levering uden kontakt

Hos JUST EAT tager vi den nylige globale udvikling i relation til coronavirus meget alvorligt

Sikkerheden af vores kunder, bude og restaurantpartnere er vores topprioritet. Vi overvåger konstant situationen, og følger alle instruktioner fra de lokale sundhedsmyndigheder.

For at øge sikkerheden for alle involverede, gennemfører vores bude nu levering uden kontakt. Det betyder, at alle onlinebetalingsbestillinger vil blive sat ved døren, og dermed forhindre personlig kontakt.

For mere information om vores Coronavirus-håndtering, se vores side med ofte stillede spørgsmål nedenfor.

Hvordan fungerer levering uden kontakt?

Hvis du vælger en onlinebetalingsmetode, vil din bestilling blive leveret uden fysisk kontakt. Det betyder, at buddet vil placere leveringsposen foran din dør. Buddet vil ringe på din dørklokke, og gå væk fra din dør, og vente indtil du henter din bestilling.

Hvad nu hvis jeg vil betale kontant?

Vi opfordrer til, at du vælger en onlinebetalingsmetode for at undgå fysisk kontakt med vores bude, for yderligere at nedbringe risici for kundernes og buddenes sikkerhed.

Hvad nu hvis jeg ikke ønsker at min mad skal efterlades på gulvet?

Vi følger strenge hygiejniske krav, når det drejer sig om levering af din mad. Derfor vil din mad ikke komme i direkte kontakt med jorden. Vi opfordrer til, at du følger trackingen på appen af leveringen, så du ved præcist, hvornår maden ankommer, og henter den med det samme umiddelbart efter at dørklokken ringer. Buddene er instrueret i at placere leveringsposen foran din dør, ringe på din dørklokke og så gå væk fra din dør. Hun/han vil vente indtil, du henter din bestilling, for at sikre at du får den.

Bliver min mad efterladt uden opsyn?

Din madlevering vil altid være under opsyn. Vores bude er instrueret i at placere bestillingen foran din dør, ringe på din dørklokke og så gå væk fra din dør. Hun/han vil vente indtil, du henter din bestilling, for at sørge for at du med sikkerhed får den.

Under hvilke omstændigheder vil I stoppe med leveringen?

Sikkerheden af vores kunder og bude er vores topprioritet. Vi overvåger konstant udviklingen, og tager de gældende, anbefalede forholdsregler i forhold til samtlige parter. Vi følger instruktioner fra myndighederne, og vil agerer passende, hvis de ændres.

Hvad gør I og restauranter for at sikre at budene leverer maden sikkert?

Sikkerheden af vores kunder og bude er vores topprioritet. Vi har givet instruktioner om sundhed og sikkerhed til alle bude i alle lande, og ansatte er særlig uddannet i de korrekte forbyggende foranstaltninger. Udover det hygiejniske udstyr, der allerede findes i vores centre, leverer vi antibakteriel hånddesinfektion og desinficerende sprays. I forhold til vores fjernt placerede bude udleveres aktuelt antibakteriel hånddesinfektion baseret på lokation med enten central eller lokal distribution eller aftalte afhentningssteder. Udlevering og brug af hygiejnisk udstyr overvåges nøje for at sikre, at der er en konstant levering til vores centre og fjernt placerede bude. Protokoller for kontaktløs afhentning/leveringer er også blevet implementeret med omgående virkning.