Levering

Hvad sker der, når jeg har afgivet min bestilling?

Bestillingen ankommer i vores system og sendes direkte til den valgte restaurant. Efter et par sekunder modtager restauranten bestillingen via fax, e-mail eller vores T-Connect-software. Hvis restauranten ikke har internetforbindelse, vil din bestilling blive sendt via telefon af vores kundeservice i vores callcenter. På denne måde kan du altid være sikker på, at din bestilling bliver sendt korrekt til den valgte restaurant.

Når restauranten har modtaget alle detaljerne i din bestilling, er det deres ansvar at forberede og levere dit måltid. JUST EAT er kun ansvarlig for afsendelsen af bestillingen, ikke for det endelige produkt (herunder service, madens kvalitet og levering).

Hvad sker der, hvis restauranten er usædvanligt lukket, og at de glemte at informere JUST EAT? Vi kontakter dig straks via telefon for at annullere din bestilling. Hvis vi ikke kan nå dig via telefon, sender vi dig en annullerings-e-mail.

Hvor lang tid tager en levering?

Generelt varierer tiden mellem en bestilling og den tid den leveres fra 45 til 60 minutter. Leveringstiden varierer også fra restaurant til restaurant og afhænger hovedsageligt af forskellige faktorer såsom antallet af bestillinger, der skal behandles og leveringsafstanden.

Du kan dog også bestille på forhånd (på samme dag) ved at angive en leveringstid, når du færdiggør din bestilling. Disse oplysninger er også inkluderet i bekræftelses-e-mailen.

JUST EAT kan på ingen måde holdes ansvarlig for restaurantens servicekvalitet. Hvis leveringstiden ikke er den samme som tidligere nævnt, skal restauranten kontakte kunden for at advare ham/hende. Hvis din bestilling er leveret for sent, eller hvis du endnu ikke har modtaget den, beder vi dig kontakte den pågældende restaurant. Du finder deres telefonnummer i bekræftelses-e-mailen.

Hvor meget koster leveringen?

Leveringsgebyrer varierer afhængigt af den valgte restaurant og afstanden mellem restauranten og leveringsadressen.

Hvad er leveringsområdet for hver restaurant?

Hver restaurant, der vises på JUST EAT, bestemmer selv i hvilke områder den ønsker at levere. Dette betyder, at hvad der er tilgængeligt i en by kan variere afhængigt af den indtastede adresse. Restauranter er derfor ansvarlige for at kommunikere med JUST EAT om hvad grænserne er for deres leveringszone er.

Er der ingen restauranter tilgængelige i dit område? Indtast din yndlingsrestaurant (med leveringsservice), så kontakter vi dem for at se, om de gerne vil opføres på vores websted.

Du kan også abonnere på vores nyhedsbrev for at få besked, når nye restauranter tilføjes i dit område.

Min bestilling blev leveret for sent

Hvis din bestilling ikke er leveret til tiden, råder vi dig til først at kontakte restauranten på det telefonnummer, der er angivet i bekræftelses-e-mailen. Restauranten er ansvarlig for forberedelse og levering af din bestilling. Vi er kun et mellemled mellem dig og restauranten. Vi er kun ansvarlige for bestillingens fremsendelse. Vi sørger for, at hver bestilling hurtigt og præcist sendes til den valgte restaurant.

Hvis du ikke får noget svar fra restauranten, skal du kontakte vores kundeservice for at klage. Vi finder en løsning til dig og giver dig alle mulige løsninger.

Jeg modtog ikke det, jeg havde bestilt

Hvis der er noget galt med eller mangler i din bestilling, råder vi dig til først at kontakte restauranten for at give dem mulighed for at løse problemet og levere de rigtige retter.

Hav bekræftelses-e-mailen i nærheden, så du har en påmindelse og bevis på de produkter, du har bestilt. Hvis et produkt er udsolgt, og du allerede har betalt for din bestilling online, skal du kontakte vores kundeservice. Vi ringer til restauranten for bekræftelse og tilbagebetaler derefter det krævede beløb til dig.

Min bestilling blev ikke leveret

Hvis din bestilling ikke blev leveret, er der to mulige scenarier:

Restauranten modtog bestillingen, men leverede den ikke.
I dette tilfælde viser vores bekræftelsessystem, at restauranten har bekræftet modtagelsen af din bestilling, men restauranten leverede den desværre ikke. Det er muligt, at din bestilling blev væk, eller at de af en eller anden grund besluttede ikke at levere den. Under alle omstændigheder er restauranten ansvarlig for leveringen og skal kontakte dig for at informere dig. Du skal ringe til restauranten på det telefonnummer, der er angivet i bekræftelses-e-mailen, for at finde ud af, hvad der gik galt. Vi beder dig også om at sende din klage til vores kundeservice, så vi kan finde ud af den nøjagtige grund til, at din bestilling ikke blev leveret, og om nødvendigt gribe ind.
Vi har ingen indflydelse på leveringen af din bestilling. Vi forventer, at enhver restaurant forbereder og leverer bestillinger til tiden. I tilfælde af ændringer i bestillingen eller leveringstiden skal restauranten informere kunden. Hvis du ikke blev informeret i tide, bedes du sende din klage til vores kundeservice, så kontakter vi restauranten for at diskutere problemet.

Restauranten reagerer ikke
I dette tilfælde kunne vores callcenter ikke sende din bestilling til restauranten, fordi restauranten ikke reagerede. I denne situation er vi desværre tvunget til at annullere bestillingen. Vi prøver altid at kontakte dig via telefon først, og hvis vi ikke kan få fat i dig, sender vi dig en annullerings-e-mail. Af denne grund er det meget vigtigt, at du indtaster et gyldigt telefonnummer og en gyldig e-mail-adresse, når du bestiller.

Min bestilling ankom ikke i tide. Hvorfor?

Da leveringstiden er omtrentlig, kan leveringen i nogle tilfælde tage lidt længere tid. Tog det virkelig lang tid for at få din levering? I så fald bedes du kontakte vores kundeservice.

Food Tracker® blev vist, men der skete ikke noget på kortet. Er dette normalt?

Hvis vi modtager oplysninger om buddets placering, deler vi dem med dig via Food Tracker®. Men hvis intet bevæger sig på kortet, betyder det, at vi ikke har modtaget buddets placeringsoplysninger og derfor ikke kan dele dem med dig.

Nogle restaurantpartnere kan dog bruge en tjenesteudbyder, som tager sig af levering af restaurantens bestilling. Så snart din bestilling er bekræftet, sendes et sporingslink til dig via sms, så du kan følge din bestilling.

Jeg har ikke modtaget en besked fra Food Tracker®, med opdateringer om status for min bestilling.

Fik du en e-mail med en bestillingsbekræftelse? Hvis ja, så tjek at du har givet os det rigtige telefonnummer.
Bemærk, at kunder, der bestiller via websiden, modtager en SMS, der bekræfter bestillingen og som angiver det forventede ankomsttidspunkt. Bestilte du via vores app? Kontroller derefter, at du har valgt at modtage push-meddelelser. Hvis ingen af disse alternativer ser ud til at virke, bedes du kontakte vores kundeservice.