Min konto

Hvad er fordelene ved en konto?

Du er ikke forpligtet til at oprette en konto, men det er meget praktisk. Der er mange fordelene:
Al din bestillingshistorik er gemt, og du kan se på den når som helst
Hvis du rigtig godt kunne lide en bestemt bestilling, kan du genbestille den direkte (kun tilgængelig via appen)
Tilføj flere adresser, så du hurtigt kan vælge det ønskede leveringssted. Meget praktisk, hvis
du kan lide at bestille mad fra forskellige steder, f.eks. hjemme, på arbejdspladsen eller med venner.
En komplet liste over alle dine yndlingsrestauranter. Dette hjælper dig med at bestille endnu hurtigere fra din foretrukne takeaway.
Selvfølgelig kan du altid ændre dine personlige oplysninger på din konto.
Du kan bruge din konto via en browser og vores apps

Hvordan opretter jeg en konto?

Under trin 4, ved færdiggørelsen af din bestilling, kan du oprette en konto direkte via felterne under dine oplysninger. Opret din adgangskode, og bekræft den. Kontoen linkes automatisk til den e-mailadresse, du indtastede. Du vil derefter have direkte forbindelse.

Det er ikke nødvendigt at oprette en konto. Du kan bestille uden at oprette en konto og uden at logge ind. Der er dog mange fordele ved at bruge en konto, se afsnittet 'hvad er fordelene ved en konto' for at få flere oplysninger.

Du kan også oprette en konto, inden du bestiller. Øverst til højre på websiden finder du et ikon med tre vandrette linjer. Der kan du oprette en konto ved at klikke på "opret konto". Du skal indtaste dit navn, din e-mail og din adgangskode. Du kan også gøre dette via vores app. Det er også muligt at logge ind med Facebook.

Hvordan bruger jeg min konto?

Når du er logget ind, bliver du altid spurgt, om du vil gå til din konto eller fortsætte på den samme side. Dette afbryder ikke din bestillingsproces. Hvis du bestiller, mens du er logget på, gemmes dine yndlingsrestauranter og dine bestillinger til dit næste besøg. For at gå til din konto skal du bare klikke på 'konto' øverst på siden.

På din konto kan du ændre dine oplysninger og adgangskode og finde dine yndlingsrestauranter. Dine adresseoplysninger og alle dine tidligere bestillinger gemmes også på din konto. Du kan vælge at føje forskellige adresser til din konto. Dette er meget praktisk, hvis du ofte bestiller fra forskellige steder!

Du kan også gentage nogen af dine tidligere bestillinger. Under bestil skal du vælge den bestilling, du vil genbestille, og tryk derefter på "genbestil dette". Bestillingen kommer derefter direkte i din kurv. Derefter afslutter du bestillingsprocessen ved at vælge adresse og betalingsmetode. Denne mulighed er tilgængelig i vores app.

Derudover kan du også se mængden af loyalitetspoint, du allerede har samlet, og du kan gå til loyalitetsbutikken for at indløse disse point.

Jeg har glemt min adgangskode

Har du allerede oprettet en konto, men du kan ikke huske din adgangskode? Klik på 'log ind' øverst på siden. Klik derefter på 'glemt adgangskode?'. Udfyld din e-mailadresse, og så bliver en ny adgangskode sendt til dig via e-mail.
Vores app har samme mulighed tilgængelig for dig.

Har jeg brug for en konto for at kunne bestille?

Nej, hvis du vil bestille et måltid på vores websted, behøver du ikke oprette en konto. For os skal det være hurtigt og nemt at bestille mad online. Så hvis du ikke ønsker at have en konto, kan du stadig bestille mad.

Hvordan sletter jeg min konto?

Hvis du vil slette din konto, bedes du kontakte vores kundeserviceteam. For at fjerne din konto har vi brug for følgende oplysninger: Dit for- og efternavn og den e-mail-adresse, der er tilknyttet din konto.