Placering af en ordre

Hvordan bestiller jeg?

Hos JUST EAT kan du bestille din mad ud fra tre enkle trin:

Indtast din placering.
Vælg restaurant og mad.
Betal og få din mad leveret.

Tip: Hvis du opretter en konto til JUST EAT, behøver du ikke indtaste dine oplysninger igen hver gang.

Hvordan ændrer jeg min bestilling?

Når du har bestilt, sendes din bestilling direkte til restauranten. Hvis du ønsker at ændre din bestilling, skal du ringe til restauranten på det telefonnummer, der er angivet i bekræftelses-e-mailen. På grund af den korte tid, som restauranterne bruger på at forberede bestillinger, er det desværre ikke muligt at ændre din ordre gennem JUST EAT.
Hvis du har betalt for din ordre online, skal du annullere bestillingen og placere en ny bestilling med de rigtige produkter. I dette tilfælde bedes du kontakte vores kundeservice, så vi kan tilbagebetale det samlede beløb for den annullerede bestilling (efter bekræftelse fra restauranten).

Hvordan annullerer jeg min bestilling?

For at annullere en bestilling skal du straks kontakte restauranten. Du finder deres telefonnummer i bekræftelses-e-mailen. En annullering er ikke altid muligt gennem JUST EAT , fordi restauranten skal informeres direkte om annulleringen.

Hvis du har betalt din bestilling online, skal du informere JUST EAT om annulleringen ved at kontakte vores [customer service]. JUST EAT kontrollerer annulleringen med restauranten og refunderer det samlede beløb, som du betalte. Denne tilbagebetaling kan tage op til 10 dage afhængigt af den valgte betalingsmetode.

Hvordan bekræftes min bestilling?

Når du har bestilt, modtager du en bekræftelses e-mail sendt til den indtastede e-mail, da du bestilte. Gem denne e-mail og dit bestillingsnummer, hvis du har spørgsmål eller bemærkninger i forhold til din bestilling. Når du har modtaget din bekræftelses e-mail, gør JUST EAT resten. Bare slap af og nyd dit måltid!

Jeg har ikke modtaget en bekræftelse.

Hvis du modtager et bestillingsnummer efter du har bestilt, er din bestilling sendt. Bekræftelses-e-mailen er sandsynligvis bare i din spam-mappe, i stedet for i din indbakke.
Hvis du heller ikke har modtaget et bestillingsnummer, skal du kontakte vores kundeservice for at finde ud af, om din bestilling behandles eller ej. Du bedes oplyse os om den e-mailadresse, du indtastede ved bestilling, og navnet på den valgte restaurant.

Hvor kan jeg specificere særlige anmodninger om min mad?

Vi prøver vores bedste for at have alle mulige muligheder tilgængelige gennem valgfelter i vores menuer.
Derudover kan du tilføje bemærkninger pr. madvare. Først lægger du varen i kurven. Hvis du derefter ser på kurven, har du muligheden for at tilføje en bemærkning pr. vare. For at gøre det skal du trykke på det lille penikon til venstre for madvaren. Du kan nu skrive alle bemærkninger til denne madvare. Klar? Tryk på "tilføj". Skiftet mening? Med denne funktion kan du også ændre eller slette dine bemærkninger.
Eventuelle generelle oplysninger, som forklaringer på din adresse eller levering? Fortæl restauranten om dette, på sidste trin af din bestilling. Der finder du et indtastningsfelt, der hedder "bemærkninger", hvor du kan fortælle restauranten om disse oplysninger.