Takeaway Pay

Takeaway Pay

Takeaway Pay er en digital saldo, som virksomheden stiller til rådighed for sine medarbejdere. Medarbejderne kan bruge saldoen til at bestilling af mad fra JUST EAT. Tjek vores hjemmeside for mere information.

Jeg vil gerne tilmelde min virksomhed, hvordan gør jeg?

Fantastisk! Du kan kontakte vores team via [email protected], eller henvise din virksomhed via vores hjemmeside for at få mere information.

Hvordan kan jeg bestille med min Takeaway Pay-saldo?

  1. Log ind på vores hjemmeside eller app med den e-mailadresse, der er knyttet til din Takeaway Pay.
  2. Vælg afhentning eller levering, find en restaurant, og fortsæt til kassen ved at klikke på "bestil".
  3. Ved kassen trækkes bruges Takeaway Pay automatisk som betaling

Hvis din Takeaway-pay saldo dækker det fulde beløb gennemføres ordren. Hvis saldoen ikke dækker det fulde beløb, kan det resterende beløb betales med en anden online betalingsmetode.

Hvem kan jeg kontakte, hvis jeg har spørgsmål eller problemer?

For spørgsmål om din saldo bedes du kontakte din organisations Takeaway Pay-administrator.

Jeg har endnu ikke modtaget en aktiverings-e-mail. Hvad kan jeg gøre?

Sørg først for at tjekke din spam-indbakke. Hvis du ikke modtog aktiverings-e-mailen, skal du kontakte din organisations Takeaway Pay-administrator.

Hvordan aktiverer jeg min konto for Takeaway Pay?

For at aktivere din Takeaway Pay-saldo til din JUST EAT-konto skal du blot forbinde din konto til Takeaway Pay:

  1. Klik på 'aktivér nu' i den aktiverings-e-mail, du modtager.

Hvis du ikke har modtaget aktiverings-e-mailen, skal du først tjekke din spam-indbakke. Hvis du stadig ikke har modtaget aktiverings-e-mailen, skal du kontakte din virksomheds Takeaway Pay-administrator, og bede dem om at sende den igen.

  1. Hvis du allerede har en JUST EAT-konto, kan du logge ind og linke dit Takeaway Pay-saldo til denne konto. Hvis du ikke har en konto eller foretrækker at modtage din saldo på en ny konto, kan du oprette en ny konto.

  2. Log ind på din JUST EAT-konto via vores hjemmeside eller app. Din tilgængelige saldo vil være synlige i hovedmenuen.

Skal jeg forbinde min Takeaway Pay-saldo til min eksisterende JUST EAT-konto, eller skal jeg oprette en ny konto?

Det er helt op til dig! Nogle foretrækker at forbinde deres Takeaway Pay-saldo til deres arbejdsmail.

Hvor logger jeg ind for at bestille når jeg vil bruge min Takeaway Pay-saldo?

Gå til JUST EAT via vores app eller hjemmeside. Klik på menuikonet, og log ind med dine kontooplysninger. Bestil fra en restaurant efter eget valg. Hvis din Takeaway Pay-saldo er tilgængelige, kan du se det ved kassen.

Hvorfor er min Takeaway Pay-saldo ikke tilgængelig?

Din virksomhed kan sætte begrænsninger for, hvornår og hvor din Takeaway Pay-saldo er tilgængelig. Kontakt din Takeaway Pay-administrator, hvis du har spørgsmål.

Noget gik galt, og nu er min Takeaway Pay-saldo væk. Hvad kan jeg gøre?

Vi beklager, at du oplever tekniske problemer. Din saldo vil være tilgængelige igen om 1 time. Vent og prøv igen.

Hvorfor kan jeg ikke bruge min Takeaway Pay-saldo, når jeg bestiller fra restauranter, der kun accepterer kontante betalinger?

Takeaway Pay er en digital betalingsmetode. Dette betyder, at restauranter, der kun accepterer kontante betalinger, ikke kan acceptere Takeaway Pay som betalingsmetode.