Vilkår og betingelser

Vilkår og betingelser

Klik her for at læse vores generelle vilkår og betingelser.

Hvordan kan jeg tilmelde mig til JUST EATs nyhedsbrev?

Når du bestiller via JUST EAT, kan du vælge at tilmelde dig vores nyhedsbrev, når du er ved at afslutte din bestilling. Vores nyhedsbrev vil informere dig om de nyeste tilbud og rabatter, som tilbydes af vores restaurantpartnere, men du finder også nyheder og fordele til vores kunder.

Ønsker du at tilmelde dig eller afmelde dig fra nyhedsbrevet? Det er meget nemt, du kan gøre det via din konto.
Har du ikke en konto? Klik så her.

Hvordan klager jeg?

Ønsker du at klage over en tjeneste leveret af JUST EAT som en mægler?
Kontakt vores kundeservice direkte. Vi vil forsøge at behandle din klage så hurtigt som muligt.
Hvis det er et spørgsmål, der haster, angående en aktuel bestilling, vil vi forsøge at give dig svar inden for en time.

Vi lover af svare på alle andre klager eller spørgsmål inden for 48 arbejdstimer.
Men vi er ofte afhængige af den pågældende restaurants åbningstid og svartid.

Hvis du har et presserende spørgsmål eller en klage om en restaurants tjeneste, anmoder vi dig om at kontakte restauranten direkte. Telefonnummeret findes på bekræftelese-mailen, som er sendt til dig efter din bestilling blev afsluttet.
Hvis du mener, at din klage mod JUST EAT ikke er blevet behandlet på en tilfredsstillende facon, har du mulighed for at indsende en klage via Europa-kommisionens RLL-platform.