Restauranter og butikker
Den eneste at aflevere en anmeldelse på er ved først at afgive en bestilling via Just Eat. Efter du har bestilt fra et sted, kan du bedømme og/eller anmelde deres produkter og leveringstjenester på vores platform. Den nemmeste måde at gøre det på er at tjekke din e-mail, når du har modtaget din bestilling. Vi sender dig en besked med et link til at gennemgå bestillingen. Alternativt kan du, hvis du har en Just Eat-konto, bedømme og/eller anmelde et sted, du har bestilt fra, under "Bestillinger" på din konto på vores hjemmeside. Hvis du ønsker det, kan du kan vælge at afgive anmeldelsen/bedømmelsen anonymt, hvor der gives mulighed for det. Du kan ikke afgive en bedømmelse eller en anmeldelse fra en forretning på vores platform, medmindre du har bestilt fra den forretning via Just Eat. Han kunne afsende en bedømmelse eller en anmeldelse inden for en periode på 2 uger, efter du har afgivet din bestilling. Denne proces giver os sikkerhed for, at alle anmeldelser og bedømmelser er fra kunder, som har bestilt via Just Eat.
En anmeldelse hjælper andre mennesker til at finde fantastiske steder at bestille fra. Det er også din chance for at fortælle stedet, som du bestilte fra, hvad de gjorde godt, og hvad de kan forbedre. Når anmeldelsen er sendt, kan du ikke ændre den. Just Eat anmoder derfor om, at alle anmeldelser af restauranter eller butikker er baseret på ægte oplevelser, er formative og nyttige samt respektfulde. Hvis du ønsker at fjerne en anmeldelse, efter den blevet publiceret, kan du muligvis gøre det ved at kontakte kundeservice. Din anmodning skal komme fra den e-mailadresse, som er linket til din konto/som du brugte til at foretage din bestilling med. Alle anmeldelser og bedømmelser bliver publiceret. Vi fjerner imidlertid en publiceret anmeldelse og/eller bedømmelse, hvis det ikke følger vores adfærdskodeks. Tag et kig på vores "Moderer Just Eat anmeldelser?" FAQ til info.
Just Eat
Hvis du vil tjekke, hvordan Just Eat selv klarer sig, henviser vi til Trustpilot.