Hvorfor blev min ordre annulleret?

Restauranten kan blive tvunget til at annullere din ordre på grund af ekstraordinære omstændigheder såsom udsolgte produkter, tekniske problemer eller ekstreme vejrforhold. Just Eat annullerer kun din ordre, hvis vi ikke kan få fat i restauranten til at bekræfte en annullering. I de fleste tilfælde giver vi dig besked og tilbagebetaler din ordre.

Vi kan også annullere din ordre, hvis vi eller restauranten ikke kan få fat i dig. For eksempel kan vi kontakte dig for at afklare din adresse eller leveringsinstruktioner. På grund af dette skal du holde øje med din telefon og indbakke.

Vi kontakter dig altid med det samme, hvis vi annullerer din ordre. Hvis du ikke har modtaget en meddelelse og mener, at din ordre muligvis er blevet annulleret, bedes du dog kontakte os. Vi ønsker at hjælpe dig hurtigst muligt. For at gøre dette bedes du give os følgende oplysninger:
- Ordrenummer
- Ordredato
- E-mailadresse (der blev brugt til at bestille ordren)

Var denne artikel til hjælp?

Relaterede artikler

Jeg har brug for at annullere min ordre lige nu!
For at annullere din ordre skal du kontakte restauranten hurtigst muligt. Hvis du ikke kan få fat i dem, skal du kontakte os. Vi kontakter derefter restauranten for at kontrollere,...
Kunne du ikke finde det, som du ledte efter?