Jeg er ikke tilfreds med kvaliteten på min mad.

Jeg er ikke tilfreds med kvaliteten på min mad.

Hver restaurant er ansvarlig for kvaliteten af deres mad. Hvis du ikke er tilfreds med din ordre, bedes du kontakte restauranten først for at forklare situationen. De fleste restauranter tager kundefeedback seriøst og vil normalt gerne løse ethvert problem så hurtigt som muligt.

Du er velkommen til at kontakte os, hvis du har brug for hjælp.

Var denne artikel til hjælp?

Relaterede artikler

Hvordan får jeg en faktura for min ordre?
For at modtage en faktura for nogen af dine ordrer bedes du kontakte restauranten direkte. Du finder deres detaljer i din ordrebekræftelses-e-mail.
Jeg er kommet til at placere min ordre to gange. Hvad skal jeg gøre?
Kontroller først din bankkonto for at sikre dig, at du ikke blev debiteret to gange. Hvis det er sket, skal du straks kontakte os. Vi giver restauranten besked om at de kun skal kl...
Min ordre var rodet ved levering. Der mangler og/eller er spildt ting
Vi beklager dette. Kontakt os venligst med dine ordreoplysninger, og hvilke produkter der manglede eller er blevet spildt. Vi diskuterer dette med restauranten på dine vegne. For a...
Jeg fik aldrig min ordre.
Vi beklager. Det skulle ikke være sket. Kontakt os så hurtigt som muligt med dine ordreoplysninger og medtag følgende: - Ordrenummer - Ordredato - E-mailadresse, der blev brugt ti...
Jeg fik ikke det, jeg bestilte. Hvad skal jeg gøre?
Vi beklager, at din ordre ikke var som forventet. Kontakt os venligst med dine ordreoplysninger, og hvad du skulle have modtaget. Vi diskuterer dette med restauranten på dine vegne...
Kunne du ikke finde det, som du ledte efter?