Når din virksomheds administrator har aktiveret din saldo, modtager du en aktiverings-e-mail inden for en time. Hvis du ikke kan finde den, bedes du tjekke din spam-mappe. Stadig ingenting? Tjek med din administrator for at kontrollere, om din konto er tilføjet korrekt.
Jeg har ikke modtaget en aktiverings-e-mail.
Var denne artikel til hjælp?
Relaterede artikler
Hvordan aktiverer jeg min konto til Just Eat Pay?
Du kan aktivere din Just Eat Pay-konto, når din virksomheds administrator har oprettet din saldo. Klik på “Aktiver nu” i aktiverings-e-mailen, du modtager. Hvis du allerede har en ...
Hvor kan jeg se hvor mange penge, der er på mit Just Eat Pay Card?
Du kan se saldoen for Just Eat Pay i Just Eat Pay-sektionen i menuindstillingerne. Du skal være logget ind for at se din konto. Hvis du ikke kan se den, skal du sikre, at du har ak...
Der er et klistermærke på kortet, der siger “Use at selected locations only”. Hvad betyder det?
Kortet er begrænset til virksomheder, der sælger tilberedte måltider og drikkevarer, såsom restauranter, caféer og bagerier. Det kan ikke bruges på steder, der sælger andre varer, ...
Jeg har spørgsmål eller problemer angående Just Eat Pay. Hvem kan jeg kontakte?
Du kan kontakte Just Eat Pay-administratoren i din virksomhed, hvis du har spørgsmål til din saldo. Hvis du er usikker på, hvem der er din administrator bedes du kontakte din HR-af...
Jeg kan ikke logge ind på min konto. Hvad skal jeg gøre?
Hvis du er administrator, kan du forbinde til admin-portalen her på Just Eat Pay . Din Just Eat Pay-saldo kan findes på din Just Eat-konto. Hvis du har problemer med at logge ind p...