Jeg vil gerne bruge Just Eat Pay for mit firma. Hvad er næste skridt?

Jeg vil gerne bruge Just Eat Pay for mit firma. Hvad er næste skridt?

Det er godt at høre! Læs vores webside for at få mere information og registrere.

Var denne artikel til hjælp?

Relaterede artikler

Skal jeg tilknytte min saldo til min eksisterende konto eller skal jeg oprette en ny konto?
Det er op til dig og din arbejdsgiver. Nogle mennesker foretrækker at linke deres Just Eat Pay-madpenge til deres professionelle e-mailadresse, hvis madpengene leveres af deres vir...
Jeg har spørgsmål eller problemer angående Just Eat Pay. Hvem kan jeg kontakte?
Hvis du har spørgsmål vedrørende din saldo, bedes du kontakte Just Eat Pay-administratoren i din virksomhed. Hvis du er usikker på, hvem din administrator er, bedes du kontakte din...
Jeg kan ikke logge ind på min konto. Hvad skal jeg gøre?
Hvis du er administrator, kan du oprette forbindelse til admin-portalen på Just Eat Pay. Din Just Eat Pay-saldo finder du under din Just Eat-konto. Hvis du har problemer med at log...
Jeg har ikke modtaget en aktiverings-e-mail.
Når din virksomhedsadministrator har aktiveret din saldo, modtager du en aktiverings-e-mail inden for en time. Hvis du ikke kan finde det, så tjek venligst din spam-mappe. Stadig i...
Hvordan aktiverer jeg min konto til Just Eat Pay?
Du kan aktivere din Just Eat Pay-konto, når din virksomheds administrator har oprettet din saldo. Klik på 'Aktiver nu' i den aktiverings-e-mail, du modtager. Hvis du allere...
Kunne du ikke finde det, som du ledte efter?