Min ordre er forsinket. Jeg venter stadig!

Vi beklager at du stadig venter og er sulten! Har du allerede kontrolleret din ordrestatus ved hjælp af Food Tracker? Food Tracker estimerer, hvornår din ordre ankommer. Hvis det ikke giver dig de oplysninger, du har brug for, er det bedst at ringe til restauranten direkte ved hjælp af deres telefonnummer i din ordrebekræftelses-e-mail.

Hvis du stadig er i tvivl, bedes du kontakte os med dine ordreoplysninger, og vi vil gøre vores bedste for at holde dig informeret.

Var denne artikel til hjælp?

Relaterede artikler

Jeg fik aldrig min ordre.
Vi beklager. Det skulle ikke være sket. Kontakt os så hurtigt som muligt med dine ordreoplysninger og medtag følgende: - Ordrenummer - Ordredato - E-mailadresse, der blev brugt ti...
Jeg er ikke tilfreds med kvaliteten på min mad.
Hver restaurant er ansvarlig for kvaliteten af deres mad. Hvis du ikke er tilfreds med din ordre, bedes du kontakte restauranten først for at forklare situationen. De fleste restau...
Hvordan får jeg en faktura for min ordre?
For at modtage en faktura for nogen af dine ordrer bedes du kontakte restauranten direkte. Du finder deres detaljer i din ordrebekræftelses-e-mail.
Jeg er ikke tilfreds med budtjenensten.
Vi er kede af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse med et af vores bude. Din feedback er vigtig og kan hjælpe os med at forbedre vores tjenester. Kontakt os, så vi kan håndt...
Hvorfor kom min ordre tidligere eller senere end den forventede leveringstid?
Vi forsøger at give dig de mest nøjagtige leveringsoplysninger med Food Tracker. Hvis der var et problem med din ordres leveringstid, så kontakt os her. Du kan også efterlade en an...
Kunne du ikke finde det, som du ledte efter?